Serwis na budowie i szkolenia wewnętrzne dla firm dekarskich

Korzystanie z pomocy serwisu RHEINZINK może mieć różne powody - od przekazania zasad prawidłowego montażu dla początkujących po pomoc w zakresie dachów i elewacji dla zaawansowa­nych blacharzy. Odwiedziny szkoleniowca RHEINZINK na budowie to kolejna forma indywidualnego dokształcania się.

Serwis na budowie

Serwis na budowie RHEINZINK obejmuje przekazywanie specyficznych dla tytan-cynku sposobów obróbki blachy, efektywne użycie maszyn i specjalistycznych narzędzi, pomoc w zakresie dokonywania obmiarów i podziału pasów, dobór techniki połączeń skomplikowanych detali oraz użycie nowoczesnych technik blacharskich.

Razem z Państwem opracowujemy różnorodne propozycje rozwiązań i przekładamy je bezpośrednio na wykonywany element.

Aby skorzystać z pomocy prosimy o kontakt z naszymi Doradcami technicznymi w Państwa regionie.

Szkolenie wewnętrzne dla firm

Szkolenie wewnętrzne jest szczególnie przydatne dla firm dekarskich, które chcą podwyższyć kwalifikacje swoje lub kwalifikacje swoich pracowników.

Po uzgodnieniu z naszymi doradcami przygotujemy dla Państwa indywidualny program szkolenia, zawierający elementy szkolenia A, szkolenia B lub szkolenia C, a przy współpracy z naszymi partnerami handlowymi przygotujemy odpowiednie zaplecze, modele i narzędzia.

By szkolenie wyjazdowe miało sens i spełniło Państwa potrzeby, prosimy o zaplanowanie co najmniej 2 dni.

 

Czas trwania

  • 2-5 dni (max. 8 godzin dziennie)
     

Liczba uczestników

  • maks. 12 osób
     

Koszty na uczestnika

  • ustalane indywidualnie wg zakresu i czasu trwania
     

Istnieje mozliwość otrzymania bezpłatnego serwisu (do 3 dni) przy akceptacji zakresu prac przez Dział Techniczny RHEINZINK. Za każdy kolejny dzień serwisu opłata wynosi od 1500 PLN (cena z VAT)

 

Wstępna rezerwacja